Sabtu, 14 Ogos 2010

Assignment oh Assignment


hujung minggu yang memenatkan....ianya sepatutnya menjadi hujung minggu yang mengembirakan bagi aku, perkara yang dinanti-nantikan aku untuk dapat berehat seketika setelah kesibukan dalam dua minggu lalu..banayk sangat perkara yang berlaku kt diri ak sendiri n keluarga....macam2 hal... cuti hujung minggu kali ini, memang aku nanti-nantikan tapi sebab terlalu byk asaiment yang belum disiapkan lagi, atau lebih sesuai ak cakap, berlambak-lambak lagi asaiment yang belum ak siapkan, menjadikan mase cuti ak x macam bercuti pun, same cam ari2 biase, juz xpyh datang klas je...emmmmmm.....sem 3 mmg byk sgt asaiment ek??tension2!!! tarikh submit lbih kurang je...camne ak nk perform yang terbaik utk sume subjek ni?????? aku da letakan target untuk semester ni, nk naikan pointer dan paling penting xnk mnurun lagi...memang ak myesal sgt2 sebab banyak sangat main2 sem lpas..pdn muke ak, sape suh x seyes study betul2...skng time la padahnye...emm...hope aku bleh siapkan semue kerja2 ak dengan jayanye...so, mknenye smpai sini jela bebelan ak utk kali ni...nk siapkn kerja2 ak plak...so, mknenye da tamat da time utk tenangkan fikiran..huhuhuhu.... adiosssssssssssssss....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan